Voorbereiding op DELE Examens

Je hebt werkpaarden en luxe paarden.
Ik ben een werkpaard,
té druk zelfs om veel tijd aan deze blog te besteden.

Maar dan het luxe paard. Dat is Gerrit.
Ik kreeg van hem een jaloersmakend mailtje vanuit Spanje.
Daar krijgt hij al 2 maanden lang dagelijks Spaanse lessen.
Hmm, dat zou ik ook wel willen.....

Zijn email wekte gelukkig niet alleen jaloezie op ;-)
maar ook dankbaarheid,
want hij stuurde me een link naar een website
waar je héél veel informatie vindt over de DELE Examens.

En nog belangrijker...

materiaal ter voorbereiding op de examens
én voorbeelden van de Spaanse proefexamens
op alle niveaus (mét antwoorden).

Heel erg handig als
je je aan het voorbereiden bent op een DELE Examen,
maar ook als je je eigen niveau wilt testen.
Aan de slag dus!

Gerrit, bedankt voor het delen van deze informatie
en ik wens je heel veel succes
én plezier met je Spaanse lessen in Spanje.
Ik gun het je van harte!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen