Natuurparken in Spanje

Ben je een liefhebber van flora en fauna?
En wil je tijdens je vakantie één van de
Spaanse natuurparken bezoeken?

Neem dan eens een kijkje
op de website van Red de Parques Nacionales.
Ik verwijs je natuurlijk
door naar de Spaanstalige versie,
maar je kunt rechts bovenaan
ook voor de Engelse taal kiezen ;-)

Twee van de nationale parken
heb ik inmiddels bezocht.
Parque Nacional de la Sierra de Guadarrama
en Parque Nacional de los Picos de Europa.
Ja, ik hou van bergen ;-)

En Parque Nacional de Doñana
staat op mijn wensenlijstje.

Op de website vind je
na enige klikken
veel informatie over de gebieden
uitleg, kaartjes,
bezoekersinfo (vaak pdf)
en welke flora en fauna
je in het gebied kunt verwachten.

En dan heb ik ook nog
een video van TVE voor je
over de nationale parken in Spanje
(het geluid is helaas niet zo optimaal...)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen