Boek: La Puertita del Cielo

Eind december kreeg ik
een mooi boek toegestuurd
met de prachtige titel:
La Puertita del Cielo
oftewel het Hemelpoortje,
geschreven door Hendrik Reuvers.

Ik heb beloofd het boek te lezen
en daarna te bespreken op mijn blog.
Het boek ligt me nu
al een tijdje aan te kijken,
en ik kom maar niet aan lezen toe.
Ik heb het veel te druk!

Het is een historische roman
die zich afspeelt in Maastricht (1638).

Het boek is oorspronkelijk
in het Nederlands geschreven.
Hendrik Reuvers heeft het boek
in het Spaans vertaald om
zichzelf te oefenen in de Spaanse taal.

Dat is nog eens een goede manier
om een nieuwe taal te leren.
Misschien ook een idee voor jou?
Ik kan me voorstellen dat je
na het vertalen van een boek
de Spaanse taal wel goed beheerst.

Als je interesse hebt in deze roman,
dan kun je mailen naar Hendrik Reuvers:
reuvershfh(at)home.nl
Het boek is in beperkte oplage
nog bij hem verkrijgbaar.

Ik hoop binnenkort
(of in ieder geval deze zomer)
tijd te hebben om het boek te lezen.
En dan zal ik er beslist nog wat
meer over vertellen op deze blog!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen