Op vakantie naar Ronda, Spanje

Goed nieuws! Nou ja, vooral voor mezelf dan, want ik ga binnenkort op vakantie naar Spanje. En wel naar Andalucía, in de buurt van Ronda. Bekijk dit korte promotiefilmpje als je een indruk wilt krijgen van Ronda:



Een mooie gelegenheid om mijn Spaans te oefenen! Maar de focus ligt zeker niet op 'spaans leren'. Bedoeling is echt even vakantie vieren. Ik heb het erg druk (gehad), dus ik wil echt even ontspannen en niet teveel met mijn hoofd bezig zijn.

Heb je nog leuke tips (restaurants, leuke dingen om te doen in Ronda en omgeving, natuurgebieden, wandelroutes, etc.)? Laat het me vooral weten!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen