Spaanse liefdesgedichten

Ik weet dat ik hier weer een heleboel mensen blij mee ga maken: een website met prachtige liefdesgedichten in het Spaans.

Als we dan toch met gedichten bezig zijn: hier vind je gedichten van bekende Spaanstalige dichters als Pablo Neruda, Mario Benedetti, Jorge Luis Borges, Angela Botero, Octavio Paz, etc. En als je er nog niet genoeg van hebt, kijk dan even op deze website met nog veel meer Spaanstalige dichters en gedichten.

Ik heb me nog niet zo verdiept in de Spaanse gedichten, dus ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar jouw favoriete Spaanse gedicht. Plaats een reactie, misschien lukt het je om mij geïnteresseerd te krijgen in méér gedichten ;-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen