Muziektip: Jorge Drexler

Ontzettend bedankt! Voor alle tips en suggesties die jullie me regelmatig sturen. Daar zitten vaak échte juweeltjes tussen.

Zoals ook deze muziektip die ik van Margreet kreeg: het nummer 'todo se transforma' van Jorge Drexler, een zanger en acteur uit Uruguay. Schitterende muziek, die bij deze op mijn favorieten-lijstje staat! Luister en oordeel zelf. Ik hoop dat zijn muziek ook bij jou in de smaak valt.





Natuurlijk ook meteen op Bol.com gekeken of zij ook cd's van Jorge Drexler verkopen. En ja hoor, hieronder vind je alvast een link naar zijn laatste cd  'Amar la Trama', maar ik ga eerst nog even naar zijn oudere cd's luisteren. Misschien vind ik die nog mooier. Om ze meteen allemaal te kopen, is natuurlijk een beetje té gek ;-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen