Punto y Coma

Punto y Coma is een tijdschrift (met luister-cd) dat speciaal is bedoeld voor Spaans studenten. Het bevat Spaanstalige artikelen (zowel makkelijke, als moeilijke) over de meest uiteenlopende onderwerpen. Aan het eind van elk artikel vind je meestal een aantal oefeningen.

Ik heb zelf een abonnement op het tijdschrift en ik vind het een fijne manier om met de Spaanse taal bezig te zijn. De artikelen zijn leuk om te lezen, door de oefeningen denk je toch ook weer even na over de grammatica regels en door de cd te beluisteren, leer je hoe je woorden uit moet spreken. En natuurlijk ga je het 'gesproken Spaans' steeds beter verstaan!

Overigens kun je ook kiezen voor een online abonnement. Dat had ik eerst, maar dat werkte niet voor mij. Ik vind het juist fijn om het tijdschrift door te bladeren (bijvoorbeeld als ik met de trein reis) en de cd beluister ik het liefst in de auto. Maar goed, misschien denk jij daar anders over...

Het is in ieder geval een aanrader. Bekijk het filmpje voor meer informatie en als je vragen hebt over het tijdschrift laat het me weten!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen