Spaans leren met Twitter

Vandaag neem ik je mee naar mijn vakgebied van internet marketing, social media en Twitter. Twitter is namelijk zeer geschikt om op een leuke manier Spaans te leren.

Je kunt namelijk een account aanmaken op www.twitter.com en dan leuke, interessante Spaanstalige twitteraars volgen. Zo volg ik bijvoorbeeld @Web_GEO en @elespiadeviajar, die regelmatig tweets (in 't Spaans) versturen over reizen of het milieu. Aangezien ik dagelijks mijn Twitter-vrienden volg, leer ik ook dagelijks nieuwe Spaanse woorden. Handig, erg leerzaam en leuk!

Weet je nog niet hoe Twitter werkt? Dan helpt deze Spaanse presentatie je hopelijk op weg.

Oh ja, je mag mij gerust volgen op Twitter (@echica), maar ik tweet zo goed als niets wat te maken heeft met Spaans leren (wel over internet marketing, Google Adwords, social media). Heb je nog vragen, laat het me dan gerust weten!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen