El alquimista

Ik ben er klaar voor. Ik ga (eindelijk) eens beginnen met het lezen van Spaanse boeken. Mijn eerste spaanstalige boek gaat worden 'El alquimista' van Paulo Coelho. Ik heb dit schitterende boek al eens in het Nederlands gelezen, dus ik weet waar het over gaat. En als ik iets niet begrijp, kan ik snel de Nederlandse vertaling erbij nemen. Dat lijkt mij wel een goede manier om te beginnen.

Heb jij ook al eens een boek helemaal in het Spaans gelezen? En zo ja, welk boek was dat? Heb je woorden opgezocht in het woordenboek? Of juist niet? Heb je hardop gelezen? Hoe heeft het je geholpen bij het leren van de Spaanse taal?

Wil je ook 'El alquimista' lezen? Je kunt het boek gratis lezen op Slideshare. Maar als je liever het échte boek in je handen wilt hebben, kun je het ook bij Bol.com bestellen:

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen