Stuur je Spaanse liefde een lied

Door alle drukte van de afgelopen week heb ik even wat minder berichten dan normaal gepost. Maar ik ga nu de schade inhalen. Allereerst met de leuke tips die ik heb ontvangen.

Deze komt van Elly: een website waar je een spaans lied aan iemand anders kunt versturen (in plaats van een ansichtkaartje). Ideaal als je zelf het spaans nog niet zo goed beheerst, want op deze manier kun je heel veel duidelijk maken aan je spaanstalige geliefde!

Je kunt kiezen uit 6 nummers van bekende spaanstalige dichters, volgens mij allemaal gezongen door Paco Ibañez:

  • Andaluces de Jaén - Miguel Hernández
  • Yo vuelvo por mis alas - García Lorca
  • Emerge tu recuerdo - Pablo Neruda
  • Tus ojos me recuerdan - Antonio Machado
  • Muelle del reloj - Rafael Alberti
  • Palabras para Julia - J.A. Goytisolo

Elly, heel erg bedankt voor deze mooie en handige tip!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen