Biutiful - film met Javier Bardem

Bekijk hieronder de spaanse trailer van de film 'Biutiful' van regisseur Alejandro Gonzalez Inarittu (onder andere van Babel, Amores Perros). Javier Bardem won tijdens het Filmfestival van Cannes (2010) de acteerprijs voor zijn bijdrage.

De film speelt zich af in Barcelona en gaat over Uxbal, een bemiddelaar in mensenhandel, die een oude vriend van vroeger tegenkomt, die nu een politieagent blijkt te zijn. Als Uxbal hoort dat hij snel zal sterven (aan een ernstige vorm van kanker), wil hij zijn leven op orde krijgen en stoppen met zijn criminele praktijken.



De DVD verschijnt pas op 9 juni 2011, maar je kunt ´m nu alvast reserveren bij Bol.com door op onderstaande link te klikken:
Biutiful
Biutiful-


Op de blog Spaans Bloed vind je ook nog een interessant artikel over deze film. Ga je deze film bekijken? Of heb je 'm al gezien? Laat me dan eens weten wat je er van vindt/vond. Spannend? Goed? Mooi?

Reacties

  1. Deze Film is de beste Spaanstalige film in jaren!!

    Spanning, ontroering, verdriet alle emoties komen langs en mooi gefilmd.

    Dikke 10...

    Kijk ook eens naar de film "Medianeras uit Argentinie. Minder dramatisch maar o zo leuk..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anoniem Helemaal met je eens. Ik vond Biutiful ook een heel erg mooie, ontroerende film. Inmiddels heb ik 'm al 2x gezien! Medianeras heb ik nog niet gezien, maar hij staat wél op mijn lijstje. Ik hoop dat ik binnenkort weer eens wat films van mijn lijstje af kan strepen. Als de zomer zo blijft, gaat dat wel lukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen