Muziektip: Marco Antonio Solis

Wat is het toch fijn dat je door regelmatig naar Spaanstalige muziek te luisteren je Spaans flink kunt verbeteren. Iemand die mij daar heel goed bij geholpen heeft, is de mexicaanse zanger Marco Antonio Solis.

Het nummer 'Si no te hubieras ido' heb ik het vaakst beluisterd. De zin 'No hay nada mas difícil que vivir sin ti' vind ik toch zo mooi. Maar voordat ik je teveel ga beïnvloeden, luister zelf maar.



Het nummer vind je op de cd 'La Historia Continua 1' (2004). Ik vind het een erg mooie cd. Luister ook maar eens naar 'amor en silencio' of 'se va muriendo mi alma'. Hieronder vind je een link naar bol.com, waar je alle nummers van de cd kunt bekijken of de cd kunt bestellen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen