In vakantiestemming met Tapas

In het weekend heb ik niet alleen zelf sangría gemaakt, maar ook een aantal tapas-gerechten. Ik hoefde alleen maar naar die lekkere Spaanse hapjes te kijken, om in vakantiestemming te komen. Nu wil je natuurlijk weten wat ik heb gemaakt ;-) Nou, vooruit dan:
De laatste twee recepten komen uit het boek Tapas! van Jessica Verbruggen. Een boek met allerlei heerlijke tapas recepten én interessante weetjes over Spaanse lekkernijen (leuk om te lezen).
Tapas !
Tapas ! Jessica Verbruggen


Alleen jammer, dat het boek niet in het Spaans geschreven is. Meteen een actiepunt voor mijn volgende bezoek aan Spanje (geen idee wanneer dat zal zijn): een spaans kookboek kopen!

Ik heb helaas geen foto gemaakt van het resultaat. Dat zal ik een volgende keer zeker doen. Heb jij ook een eenvoudig, maar lekker tapas-recept?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen