Spaans oefenen in Berlijn

Ik ben even een paar dagen naar Berlijn geweest. En je gelooft het misschien niet, maar zelfs daar heb ik Spaans geoefend. En wel bij Tapas-Bar YoSoy. Een echte aanrader! We hebben daar heerlijke tapas gegeten, sangría gedronken en natuurlijk spaans gepraat met de eigenaar.

Verder heb ik in Berlijn een aantal leuke Spaanse oefenboekjes ontdekt: LernKrimi Spanisch. Ik heb er maar liefst vier gekocht en in elk boekje staan 4 korte 'Krimi'-verhalen. Het zijn leuke verhalen en tussendoor vind je steeds een aantal oefeningen. Ik ben begonnen met 'Jakobsweg ohne Wiederkehr' (niveau A2), die is een beetje te gemakkelijk voor me. Maar het is ook wel leuk om weer eens alles te begrijpen en alle oefeningen goed te maken. Goed voor mijn zelfvertrouwen ;-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Spaanse teksten lezen

Subjuntivo Oefeningen