Radio Nederland Wereldomroep

Terwijl ik nog even van de laatste dagen van mijn vakantie geniet, zet ik jullie weer 'aan het werk' met deze tip van Margreet: radio nederland wereldomroep in het spaans. Op deze website vinden jullie heel wat nieuws, artikelen en video's in het spaans.

Ik heb zojuist de video over de nederlandse Tanja bekeken, die zich heeft aangesloten bij de FARC, de columbiaanse guerillabeweging. Interessant, maar wat mij betreft ook een onbegrijpelijk verhaal. Maar goed, omdat het zo'n interessant verhaal is, is het ook een mooie gelegenheid om spaans te leren. Ik heb in ieder geval de hele video (van 23 minuten) bekeken.

Ik hoop dat jullie ook veel interessante verhalen vinden op deze website. En ik? Ik ga nu snel weer genieten van mijn laatste vakantiedagen. Tot later!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen