Cultuur Tips van Margreet

Ik heb twee weken vrij!! Lekker genieten van een welverdiende vakantie (al zeg ik het zelf). Maar wel een dilemma. Wat doe ik met mijn blog? Zal ik toch af en toe iets posten? Of helemaal niets doen? Ik weet het al. Ik ga dankbaar gebruik maken van het lijstje van Margreet. Zij stuurde mij een aantal weken geleden een lijstje met allerlei leuke tips. Die ga ik de komende twee weken met jullie delen.

Allereerst deze twee mooie tentoonstellingen over de Maya 2012 (tot 22 augustus 2010) en de Inca-cultuur (vanaf 1 juli tot 14 november 2010). Volgens mij zijn het twee echte aanraders. Heb jij een van deze tentoonstellingen bezocht? Laat ons dan weten hoe het was? Moeten we er allemaal naar toe? Of vond je het helemaal niks?

Reacties

  1. Hoi Petra,
    Aan het genieten?

    De tentoonstelling van de Inca cultuur spreekt me qua tidstip en opzet het meeste aan. Zullen we??
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Maria

    De vakantie is heerlijk, maar zit er al weer bijna op. Het is misschien leuk om met de hele 'spaans-club' naar deze tentoonstelling te gaan. Lijkt mij in ieder geval heel erg leuk. Ergens in augustus, of zo?

    Hartelijke groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petra,
    zou heel leuk zijn,

    Gr Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen