Spaanse teksten lezen

Alweer een fantastische tip van Maria: de Spaanse teksten op Centro Virtual Cervantes. Deze website is écht een must voor iedereen die Spaans wil leren. Ik heb al eerder iets gepost over de vele oefeningen die er te vinden zijn. Maar de teksten had ik nog niet eerder gezien.

Het gaat om teksten in het spaans, bestemd voor 3 niveau's: 
inicial, intermedio y avanzado. 
Er zijn ook oefeningen: voorafgaand aan het lezen van de teksten, maar natuurlijk ook na het lezen van de tekst. Heel leerzaam, want woorden worden uitgelegd, je leert allerlei woorden rondom een bepaald thema en je leert écht begrijpend lezen. Dus veel lees- en leerplezier!

Reacties

  1. Erg handig ja!:) Ik bezoek je blog voortaan regelmatig want ik kom elke keer wat wat leuks tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kim Je bent van harte welkom! Goed om te horen dat je iets aan mijn blog hebt. En als je zelf leuke tips hebt, kun je ze hier ook altijd delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben opzoek naar een krantenartikel voor beginners. Ik heb veel artikels op internet gevonden maar het zijn nogal moeilijk om te lezen, zeker voor een beginner. Ik ben dus opzoek naar een artikel die speciaal geschreven is voor beginners. Ik moet die artikel lezen en de inhoud daarvan met mijn eigen woorden kunnen vertellen.

    Ik hoop dat er iemand is die mij hier kan helpen.

    muchos gracias!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @tamara90 Ik denk dat deze website interessant voor je is: http://www.chicos.net/cole/index.html

    Het is natuurlijk moeilijk om je niveau in te schatten, maar deze teksten zijn niet zo heel erg moeilijk: http://www.rnw.nl/espanol

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen