TV(E) kijken werkt

Spaans leren zonder er veel moeite voor hoeven te doen? Het kan echt. Door naar de Spaanse tv te kijken. Ik merk dat ik het steeds meer woorden en zinnen oppik. En ik begrijp nog steeds niet alles, maar wel steeds meer.

Daarom geef ik deze fantastische tip van Maria (hartelijk dank, Maria!) graag aan jullie door: TVE a la carta. Je kunt hier allerlei uitzendingen van de Spaanse tv-zender TVE bekijken. Vooral de documentaires vind ik een aanrader, omdat ze daarin wat rustiger en langzamer praten.

Kijk jij ook naar Spaanstalige tv-programma's? Welke zie je het liefst? En heb je het idee dat je er iets van leert? Laat het me weten. Ik ben nieuwsgierig naar jouw ervaringen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Spaanse Liefdeszinnen II

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Spaanse teksten lezen

Subjuntivo Oefeningen