Spaanse grammatica oefenen

Op deze blog besteed ik niet
veel aandacht aan Spaanse grammatica.
Omdat de blog moet gaan over
'op een leuke manier' Spaans leren.
En ik vind grammatica leren niet zo leuk ;-)

Maar het hoort er natuurlijk wel bij.

Ik ben dan ook erg blij met deze tip van Rob:
de website van Señor Jordan.

Op Señor Jordan's website
vind je enorm veel video's
over allerlei grammatica onderdelen.

Zoals deze over het leren van de maanden in het Spaans:


Leerzaam én leuk!

Leuk is vooral het Spaanse accent
van de Amerikaanse Jordan.
Ik kan er urenlang naar luisteren.
Het accent doet me denken aan het grappige lied
'Qué difícil es hablar el español'

Anyways, veel plezier met
het bestuderen van alle grammatica video's!

En Rob, bedankt voor het doorsturen van deze website.
Superhandig voor iedereen die nóg beter Spaans wil leren spreken!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Spaanse verhaaltjes voor kinderen

Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

Subjuntivo Oefeningen

Spaanse Liefdeszinnen II

Spaanse teksten lezen